Ingunn Weekly: Benytt deg av Early Bird-prisen når du melder deg på Servicekonferansen innen tirsdag

Vinner på målstreken. Konkurranse

HSMAI Servicekonferansen, torsdag 22. april på Hotel Bristol

Service som virkemiddel for lønnsomhet

Konferansen er åpen for alle slags virksomheter, fra offentlige etater via dagligvarekjeder, IT-foretak, tjenesteleverandører og helsesektor, til reiselivsnæringen. Konferansen er et godt virkemiddel for ledere og mellomledere i alle typer servicebedrifter, men det er også viktig og nyttig faglig utvikling hos alle som i en eller annen form jobber med bedriftens servicetilbud.

Klikk her for program for HSMAI Servicekonferansen. Bindende påmelding til postbox@hsmai.no.

Har du forresten meldt inn til konkurransen tiltak du og din bedrift gjør for å styrke servicen i deres organisasjon?

Serviceløfte-prisene deles ut mellom klokken 14.00 og 16.00 samme dag, og inngår som en del av den faglige konferansen. Send inn bedriftens bidrag senest 25. mars.

Påmelding til konkurransen Årets Serviceløft her.

Ingunn Hofseth. ThumbnailVelkommen med din påmelding!

Med vennlig hilsen
Ingunn Hofseth
Adm. dir. HSMAI Chapter Norway